WBNRS-opdrachtgever wint Werf& Awards voor impactvolle recruitment webinars

Netwerkbeheerder Alliander heeft 20 mei 2021 de vakjuryprijs gewonnen van de Werf& Awards 2021, de prijzen voor impactvolle recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Als webinar-partner stond WBNRS mede aan de wieg van het winnen van deze belangrijke prijs.

Wervende webinars

De credits van deze case vermelden liefst 35 namen. En dan hebben we het alleen nog maar over de interne Alliander-mensen. Maar dan heb je ook wat. Want goede monteurs mogen dan traditiegetrouw schaars zijn, met de door de corona-omstandigheden gedwongen wervende webinars wist het netwerkbedrijf er vorig jaar toch duizenden te bereiken.

24 aannames in 10 webinars

De campagnes rondom de webinars hebben een enorm bereik gehad. 895.000 mensen zagen de advertenties en er waren bijna 4 miljoen weergaven met dan 25.000 interacties. Naast de 550 aanmeldingen zijn er nog eens 66 directe sollicitaties ontvangen. In één jaar hebben meer dan 2.000 deelnemers aan 1 van de 10 webinars deelgenomen. Vooraf was gerekend op 50 deelnemers per webinar, dit is een veelvoud. Gemiddeld kijkt 90% van de deelnemers een webinar af. Tot dusver heeft dit geleid tot 24 aangenomen technici voor (zéér) lastige vacatures. Genoeg voor de ultieme erkenning van de vakjury.

Resultaten

Hieronder nog even alle resultaten op een rij:

Resultaat Alliander Wervende Webinars in samenwerking met WBNRS

Ook impactvol webinar?

WBNRS is gespecialiseerd in webinars op het gebied van hr, recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Naast kennis van webinars hebben we ook de expertise om inhoudelijk mee te denken op het gebied van hr, recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Meer weten? Neem vrijblijven contact op met Martijn.

Ontdek meer